Wij zijn blij om te mogen verkondigen dat Amacx voor de komende drie jaar alle 15.000 deelnemers aan de Toerversie van de Amstel Gold Race zal gaan voorzien van de nodige sportdrank en -voeding bij de start en onderweg.
“Als Nederlands sportvoeding merk zijn wij trots op de samenwerking met Nederlands populairste wielerevenement. Vanuit Amacx zijn wij begin 2022 een nieuwe weg ingeslagen. Ook de verpakkingen hebben een design upgrade gekregen waarmee we onze hoge kwaliteitsstandaard uitstralen. Door de samenwerking met de Toerversie Amstel Gold Race kunnen we nu een nog grotere groep fietsers onze hoogwaardige energieproducten laten ervaren. Een mijlpaal om trots op te zijn!”, aldus Gino Vierhouten, operationeel manager Amacx.
Organisator Leo van Vliet: “Wij zijn zeer blij met deze nieuwe partner in sportvoeding. De Amstel Gold Race streeft hoge kwaliteit na en met Amacx hebben wij de geschikte partner gevonden. Amacx is net als de Amstel Gold Race constant aan het werk om haar producten en diensten te verbeteren. Met Amacx heeft de deelnemer toegang tot een brede lijn sportvoeding die helpt bij het halen van doelen, zoals het rijden van de Toerversie Amstel Gold Race”.